Service-Mode Einstellungen für Chassis E6

  • Zitat

    Original von Detlef S


    Kann man das auch ins Hochdeutsche übersetzen, verstehe diesen Dialekt nicht.


    ... - - ...
    boahhhhh seit wann versteht man in Thüringen Hochdeutsch ?????

  • Moign Abdul :D
    ho i ibasegn, daß eam dös Papial scho umidrugd host iba'd elegdronische
    Post. Na und zu dem Deawoo bi i nu ned dazuakemma, wei oimoi wos ondasd dafir kimmd. Is godseidong net drawig. i sog da nochad obs basd hod, won dö kistn wieda lafd. iaz mua i oba in'd Hapfn befoas liacht wird. Woa grod Fuxpassn, a so a feiglarei ,rennt ma dös Vich in de foische Richtung und i drug ob -- Buuuuum-- hods do, a muads Feia vorn Gugg, don hob in eascht wieda gsegn mid mein oan Aug, wiar a
    ma's löchi zoagd hot vo da Weidn. Zagradi biaschei ho i ma denkt, oba nexsd moi bisd dro. Pfiadi nochad und Dem jutten Detlef werden wir doch noch so manchet jutted echt deutsch - österreichischet Wörtje
    beibrigen, watt? Gruß auch an Detlef S, Spaß muß sein sonst ist das Leben nur die halbe Miete, wenn ich das richtig formuliert habe. Es ist so, das wir in Österreich und auch Bayern das Platt oder Hochdeutsch oft besser verstehen, als umgekehrt. Wüsch Dir einen guten Ab äh ne
    Morgen


    Eicha, Euer Hans ;)

  • """"Na und zu dem Deawoo bi i nu ned dazuakemma, wei oimoi wos ondasd dafir kimmd. Is godseidong net drawig. i sog da nochad obs basd hod, won dö kistn wieda lafd. iaz mua i oba in'd Hapfn befoas liacht wird."""



    Frei übersetzt


    Nu und nun zu dem Daewoo bin ich noch nicht dazu gekommen, weil ein Mann angelascht gekommen ist, Ist Gott seidank nicht dringend. Ich sage dir noch obs passt heute,wenn die Kiste wieder läuft . ich muss mal obacht geben ob im Haufen licht wird.



    Gruss detlef

  • fia oih :) :) :)


    kreizteifihimmihergodzagramentnumoieini heid hob is wida drabi, wei da rotrogad Bazi scho wida am ludablotz sei spual ziagd.


    Hallo ihr emsigen Leutegen. Da musste ik ja selber mir det bäuchlein halten, sost hätte ige fast de Baalacje verloren. Schade det ige heute kenne Minute Zeit für de Freunde von de schöne Waterkant habe.
    Muß nämlich gringenst Meister rotrock anpirschen, er soll ja nach Erzählung von unsere Gastwirte schon so manchet preusischet Hosenbein zernagt haben, wo de de Leutje doch ganz friedlich am Waldesrand gelaufen sind . Und weil ik ebe en Freund der Leute bin, werd ige mir heute den Nager vornehmen und ihm eine vor den Latz brennen dat ihm sämtliche Jesichtszüge entgleise tun. Also den wünsch ige euch ne anjenehme Hacht inder warmen Stube und lech mir vor euch auf de Lauer, damit ihr wohl geruhsam penne könnt.


    Abdul weeeeeeeeeeeem host den gmoad? :D :D :D
    bis moagn,guat enk nacht

  • Nu dös is ja Deutschunterricht in reinstkultur, ich ku da a noch a bissla mitgemach, allerdings wes ich a net wos a rotrock is, geh ja a net uf die Jacht. Ansonsten stimmts woscheinlich doch wos die alten immer gsocht ham, dös überhalb von dar Werra Sachsen uföngt,,,,,,ga Detlef :D :D :D


    Hab grad mal nachgekukt fünfundsachzig gebohrn, da ham uns doch sicher mal in Krakow a. See gsann.


    Mei hame da die Ranzen ful kricht fu die Fischköpf, lakt mich am A....

  • Waidmanns-Geheul Kameraden :D


    Zagradi woa dös a Tschoch. Tschersd ho i ma amoi nai Mondnachtl an Oasch ogfroan aufn Luadaplatzl hintan Friedhof. Gsegn ho i weda an Fux, no an Pfoara. Oba de Wiam ho i hinda da Mauern schmatzn gherd. Grusselig gai. Oba in da zendn Nochd, do is aufoamoi a so a kommisch Grüchl aufzogn untan Kanzei. Und don hob es gsegn wos, ein Riese von an roudn, mid aigfabdi graui Stränen im Paiz isa um dMaua kemma. Woads a weng, veleicht ko i enk dös Viech, dös hungrege aufmoin, wira nu glebd hod,oba loszmi tscheasd an Pemsl suacha.


    Pfuadzetzung voigd won i an Van Koch, den berimdn Mola ausgrobn ho,wei der ko dös pemsln pesssa wia i saiba.


    Guad enk nocht dawai 8)

  • Moing beinond (Guten Morgen Detlef, etestein, braunelektro und da Abdula) :D :D :D :D


    Wie Du siehst is die Dialektsprache viel kürzer und einfacher zu lesen. Es ist natürlich oft Spass und Gaudi, wenn man so einige Sätzchen in der nicht gerade einfachen Zeit übers Blatt legt. Tue mir da leichter wie Du glaube ich, denn ich habe von Theo Lingen bis Hans Moser so ziemlich allet jespielt in einem Laientheater in unserer schönen Ortschaft Grödig am Fuße des 17823 Meter hohen Untersberges bei Salzburg. Und dies stimmt alles, weil igge bin bejeisteter Waidmann und Forellentöter, zudem igge och noch de Tute in einer Musikkapelle quäle. Also kannst schreiben in jedem Dialekt, traue mir untertänigst sagen zu dürfen, außer schineisch löpt bei me de janze Sache bestens. Will damit nicht angeben, aber es macht einfach manchmal a muatz Gaudi, d Sau aussazlossn. Hosd mi. Hab leider in letzter Zeit nur wenige Minütchen Zeit für der olle Jelawer, oba dös kimd scho wida.


    Griaß in den Norden
    Eich Jagahansl


    ;)http://www.groediger-bauerntheater.at