geen problemen?

  • Hallo Ron en John,


    Toch een probleempje, heeft iemand nog een docje schema voor een philips
    HB-863, zo'n soort mobiel solarium. Verder voelt het allemaal nog niet zo goed,
    mijn moeder is een paar weken geleden overleden.


    john,


    Nog een vraag voor jouw, ga jij het komende jaar verder met "wimtv", ik zie er
    niet zoveel nieuws bijkomen. Graag even een reactie.


    Natuurlijk veel groeten van deze kant


    Gerard


    PS.


    Wat de technici op dit forum betreft, erger ik me vaak aan de duitse afdeling
    hoe sommige(gelukkig enkele, maar wel irritant) daar met elkaar omgaan. Ik vind dat niet kunnen. Men behoort op een correcte manier met elkaar om te gaan.

  • Hallo Alfred,
    Für das HB861 kann man das Manual vom HB861 benutzen denke ich.
    Schau in deinen Briefkasten ich habe dir einige Informationen geschickt.
    Ich hoffe du kommst damit weiter.
    Groeten
    Andy


    P.S. Wenn ihr hier ein Problem habt auch in der deutschen Abteilung posten ich lese hier nicht immer. Mein niederländisch ist sooo schlecht. :(

  • @ Inderdaad Ron, dat denk ik ook. Hier ook genoeg over gelezen op dit forum, jammer.


    @ Gerard, daar heb ik geen doc van. En wat WimTV betreft, jazeker hou ik die aan, al is het alleen maar voor de service-manuals, als je er een paar moet bestellen ben je veel duurder uit. Toevallig deze week een SHARP TV met het chassis DA100W nodig en stond op WimTV.


    En zelf heb ik weinig problemen, het loopt hier op dit moment goed, al zijn de "gouden tijden" voorbij.



    Groeten,
    John.