Philips Audioset FW40

  • Hallo.


    Ik kijk even.


    Ik heb het doc op papier. Het is een redelijk dik doc. Van welke stukken zal ik een scan laten maken? Ik stuur je in ieder geval het voedingsdeel.


    Groeten, Ron.

  • Hallo Ron,


    Het voedingsdeel en de versterker (eindtrap) zou ik graag een scan van hebben. Dit zijn als het goed is geen displays met verlichting, dus als ze donker blijven zullen we de aansturing en voedingsspanning als eerste moeten controleren. Verder hartelijk dank voor je aanbod om de stukjes te willen scannen.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Gerard.


    Eindversterker en voedingsdeel zijn onderweg.
    Als je meer nodig hebt dan hoor ik het wel.


    Wat betreft het display, de AC voeding voor de gloeidraad gaat via het selector panel. Op het front panel zitten nog 2 stuks 1 Ohm 0.33W safety weerstanden.


    Groeten, Ron.

  • Hallo Ron,


    Bedankt voor de scans, kijken wat het gaat worden. Kraken eindversterker was slecht soldeerwerk(aan het IC) en de cd-speler weet ik ook wat er aan de hand is. Mechaniek van de cd loopt ietwat stroef verder schoonmaken en snaar lade mechaniek vervangen. Dus verder hangt het nog op het display.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Ron,


    Het display werkt weer. Het was gedeeltelijk slecht soldeerwerk rondom het display, daarna was er weer heel flauw wat op het display te zien. Gloeispanning was ook nog steeds te laag. Probleem hiervan was slechte elco's op posnr 2315 (1000 µf 35v),2316 (1000 µf 10v). Nogmaals bedankt voor de scans en tips.


    Mvg


    Gerard