Philips Audio FW26/22

  • Hallo Allemaal,


    Bij deze set is de laserunit defekt en snaar lade-mechaniek. Twee vragen is bestelnr snaar 482235831166. Er zit nog het originele loopwerk in "Vam 1202" is alleen de laserunit dit past in dit loopwerk? Kan ook het complete loopwerk vervangen CDM 12.1 Nr 372975 moet ik dan ook art nr 2772766 en 2772767 bestellen. Bij een wisselaar moest ik wel extra onderdelen bestellen bij deze ben ik niet zeker.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Ron,


    Ik heb al gekeken bij wimtv en sharefx maar niet veel gevonden zeker geen onderdelen lijst. Een docje is zeker niet verkeerd, zover ik kan zien komen er nog een paar binnen van een instelling.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Ron,


    Hartelijk dank voor alle info. Binnenkort krijg ik van een instelling nog een redelijk aantal van deze sets binnen met cd probleem, versterker met klachten en paar defekte tuners. Dus eventueel een compleet schema of van het tuner en versterker deel zou handig zijn. Dit heeft geen haast want ik heb deze apparaten nog niet binnen.



    Mvg


    Gerard Poulis

  • Hallo Ron


    Bedankt voor de rest van de doc voor de F26/22. Daar kunnen we wat mee.
    Krijg denk ik de apparaten volgende week. De FW26 die ik had draait weer, laserunit vervangen, snaar lade_mechaniek snaren casette-deck lampjes van display vervangen.


    Mvg


    Gerard