Aristona 52TA4311/03

  • Hallo allemaal,


    Het was bij deze chassis MD1.1 meen ik zo, dat de lijntrafo niet zo best was.
    Er is overslag in de buurt bij de lijntrafo, heb de blauwe schijf vervangen geen resultaat, neem aan dat de lijntrafo de oorzaak is. Dat kan ik niet goed beoordelen door te veel licht. Ben onderweg bij een klant en heb niet al mijn gegevens bij de hand. Graag een reactie.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Allemaal,


    Trafo sproeit is in het donker goed waar te nemen, met te veel licht zie je dat niet, zal hem vervangen door een HR7820 dan zal het wel weer ok zijn.


    Mvg


    Gerard


    PS


    Behuizing lijntrafo lijkt wel poreus, heel wat overslag. Kwaliteit lijntrafo's
    van MD is zeer wisselvallig. Heb ook ongeveer gelijk chassis/ serie gehad die echt dag en nacht aanstaat nooit geen lijntrafo probleem mee gehad.

  • Hallo Allemaal,


    Welke lijntrafo moet hier in er wordt opgegeven een HR7820 als vervanger als je het type tv opgeeft, het is echt een /03 en geen 03B anders moet de stikker fout zijn.. Er zit een Eldor in typenr. 1352.0005 geef ik dit in bij HR dan rolt er een andere lijntrafo uit een HR8125, wie weet wat de juiste is.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo John,


    Bedankt voor je reactie, ik had zelf ook al het idee dat het een HR8125 moest zijn, dat is een betere oplossing dan de eldor. Aswo hield hardnekkig vol dat het een HR7820 moest zijn, dat kon bijna niet anders. Denk dat er tijdens de productie (ander productie nummer) iets verandert is. Zo zie je maar weer dat je iets niet altijd zeker kunt weten. Altijd prettig als je met iemand kunt overleggen!! Groeten van deze kant.


    Gerard :] :] ;)

  • Hallo Allemaal,


    De aristona is weer helemaal in orde, de eldor lijntrafo leek wel poreus echt overal overslag. De HR 8125 doet het perfekt, denk dat deze wel beter is dan de eldor.


    Mvg


    Gerard