Philips MD1.2EAA (28PW6312/00)

  • Hallo Allemaal,


    Beeldbuisvoetje voor de 28PW6312/00 nog leverbaar? Kan bij ASWO het even niet vinden. Zelfs complete beeldbuisprint is niet leverbaar. Focuskabel valt eruit, lijkt of er binnenin wat afgebroken is. Iemand hier een idee over? Kreeg hem binnen met hoogspannings klacht (dat waren weer de bekende blauwe schijven.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Ron


    Bedankt, ik zit vlak voor de vakantie en had misschien even beter moeten kijken. Heb wel iets gezien, maar was daar niet helemaal zeker over.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Ron,


    Nog een vraag, voor wat betreft de BU2508AF. Heb zelf nog geen problemen gehad, maar "Aswo" heeft diverse met allemaal andere prijzen. Heb je nog een idee welke de beste zijn, hoor van sommige collega's rare verhalen over zeer slechte die het maar kort uithouden en andere geen problemen zoals ik. Zelf had ik meestal een standaard voordelig type (niet het allervoordeligste) op voorraad.


    Mvg


    Gerard

  • Zitat

    Original von Alfredtvhoor van sommige collega's rare verhalen over zeer slechte die het maar kort uithouden


    Ook van Nedis moet je geen "diverse" bestellen !! ;(


    mvg,
    John.

  • Hallo John,


    Dat weet ik, dat geeft ook problemen. Heb me bij wimtv toch maar weer aangemeld, zie dat jij dat ook gedaan heb. Toch heb ik het idee dat er velen afhaken en of dat op termijn goed is weet ik niet. Het tarief zou denk ik naar beneden moeten om "Wimtv" goed te laten functioneren. Verder groetjes van deze kant.


    Gerard

  • Hallo John,


    Deze MD1.2 doet het weer prima, blauwe c's eindtor enz vervangen soldeer
    werk hersteld. Ook printen en hoogspanning uitgebreid gereinigd, was smerig
    echte nicotine bak. Beeld is weer perfekt buisvoet was ook behoorlijk krakke-
    mikkig. Trouwens de ESF buis in deze bak is echt brilliant. Een ander had hem al een beetje afgeschreven maar ellende zat wat dat betreft in de buisvoet.
    Laatste apparaat voor de vakantie een Siemens audioset RS282 wat algemeen
    herstelwerk en laserunit vervangen, ditmaal de echte "Sony" KSS_210 besteld
    gaat perfekt, inderdaad geen problemen met maatvoering. Nu hang ik voor een paar weken de bout en de scope aan de wilgen :D :D :D. Iedereen groetjes van deze kant


    Gerard ;) =)