Anubis B-AA geluid

  • Hallo Allemaal,


    Een Anubis B AA daarvan kraakt het geluid ook in standby. Probleem is als ik wil gaan meten of de achterkant is eraf haal, gaat het "kreng" niet in de fout ook met de fohn niet. Spanningen lijken in orde, heb tda 3827 en tda 7056 reeds vervangen(deze Anubis is een mono uitvoering). Alle slechte soldeerverbindingen zijn hersteld diverse elco's voeding getest, via scart ook kraakstoring. Het lijkt erop dat de processor op een uitgang een probleem veroorzaakt, iemand daar een idee over?


    Mvg


    Gerard


    Ps


    Nog even een aanvulling het exakte type is een "Aristona 43ZY3425/03b".

  • Zitat

    Original von Alfredtv
    of de achterkant is eraf haal, gaat het "kreng" niet in de fout


    Dan laat je de achterwand er toch af. :D :D


    Grapje,
    Groeten,
    John.


    PS: ik ken de klacht niet.

  • Hallo John,


    Ik ken de klacht ergens wel, maar ben op zoek naar een aantekening, het staat mij bij dat het van de proc af kon komen. Ik gloof dat ik vroeger bij een dergelijke klacht nadat ik de andere mogelijkheden had onderzocht de proc. heb vervangen en was de klacht verdwenen. Een uitgang van de proc gaf een kraakstoring. Bij deze ben je dan zuur, want de proc is niet meer leverbaar.
    Heb het kreng nu gedreigd als tie nog een keer vervelend is, dat ik hem de nek omdraai. Dat hielp ook al, met de achterkant erop. Het lijken soms net mensen, maar dan vervelende. Toch ga ik nog verder kijken wat ik ermee kan, laat me door zo'n ding niet op de kast jagen. Ok de frustratie is er weer uit, joepie. ;) ;) ;)


    Mvg


    Gerard


    Hallo Ron,


    Volledige doc enz, heb ik, bedankt voor je reactie.