Target CX 1469G Monitor

  • Hallo Allemaal,


    Heeft iemand nog een schema van deze oldtimer monitor(Target CX 2469G)? Klacht is lichte oost/west correctie fout en beeldbreedte niet instelbaar(veel te breed). Ik verdenk na enig onderzoek dat waarschijnlijk de TDA4905 de handdoek in de ring heeft gegooid(daar heb ik ook geen docje van). Klant wil hem gerepareerd hebben (je hebt nu eenmaal van die figuren) ?( ?( ?(. Maar
    als iemand nog iets weet hoor ik dat graag.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo,


    Ic is TD4950, ik denk zelf dat het een TDA4950 moet zijn. Aan de onderzijde
    op de print stond echt TDA4905 kwam me ook helemaal niet bekend voor :P :P :P. Hier heb ik wel een pdf van, maar schema blijft welkom.


    Mvg


    Gerard :D :D :D

  • Hallo Robert,


    Hopen dat die goedkope rotzooi nog even mee gaat. Die goedkope video's is in ieder geval niks. Heb toch weer wat oude die ik had hersteld en occasion verkocht. Klant is er heel blij mee, dit draait tenminste zonder trouble is de reactie. Ik krijg inderdaad bakken klachten over die nieuwe typen video's van Philips(Vr630,530 enz). Wat je met zo'n apparaat ook kan doen zag ik bij een klant(die was het apparaat echt spuugzat). Kap eraf geschroefd die kunnen jongetjes leuk als tunnel voor de auto's gebruiken. Vroeger waren dat soort tunnels trouwens steviger. Weet iemand wat voor een merk video je de klant het beste aan kunt raden? Zelf had ik de ervaring dat de "deawoo" nogal mee viel.


    Mvg


    Gerard

  • Gerard,


    Ik heb na een "tweede" generatie Philips V2000, na een Philips VHS met charly loopwerk, en na een Philips VHS met panasonic loopwerk, nu al een jaar of 8 een sony SLV-E830...en die doet het nog steeds ! :)
    En die laatste heeft er de meeste "Disney-uurtjes" op zitten... ;)
    Hoe het nu met sony VCRs staat kan ik je niet zeggen, dit zijn slechts mijn "dure" bevindingen,


    gr Robert