Philips VR630

  • Hallo,


    Denk dat er geen oplossing voor is. Bijna alle bandgeleiders kunnen bewegen(dit is echt belachelijk). Druk je een bandgeleider weer een beetje
    in de goede stand dan loopt de band weer een stuk beter. Maar ja zulke problemen geven geen correct beeld en veroorzaken veel bandellende (kreukels). Recorder is in de garantie al diverse malen terug geweest maar het
    resultaat werd steeds beroerder. Remmen bij deze video's slaan ook vaak vast
    maar daar is wel iets aan te doen. Zijn hier serieus oplossingen voor? :D :D
    Bij een goede video stel je de bandgeleiding goed in en apparaat loopt weer goed, bij deze helpt dit niet gaat even goed en is het weer mis.


    Mvg


    Gerard X( X( :rolleyes: :rolleyes: ;)

  • Hallo,


    De vraag was wel serieus of er eventueel modificaties zijn? Speciaal wat de bandgeleiding betreft. Krijg veel klachten van klanten begrijpen wel dat ik er niets aan kan doen maar toch.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo John,


    Het lijkt nu weer beter te gaan met het apparaat. Ik heb weer contact met de klant gehad, apparaat is terug geweest in de garantie, moesten nog een flink bedrag betalen en toen was het helemaal mis. Een grote zaak in brabant heeft de reparatie uitgevoerd en echt alles zitten ontregelen. Band geleiders naast de videokoppen,"tilt" instelling audio/ctl kop en geleiding voor" Picture Search"(rewind). De remmen heb ik aangepakt en alle geleiders weer juist ingesteld de bandloop ziet er nu een stuk beter uit. Het uitwisselen van banden(opgenomen op een andere video) lukt nu weer uitstekend. Dit verwacht je toch niet van een reparatie onder garantie. Doen we het als kleine ondernemer nog niet zo slecht dacht ik. Al blijf ik de ruimte in de geleiders een probleem vinden.


    Mvg


    Gerard

  • Hallo Gerard.


    Ja, ik ken die loopwerkjes. Beetje gammel. :(
    Dan waren de echte Turbo's toch wel goed, en vaak simpel te repareren.
    Mooi dat het gelukt is.


    mvg, John.

  • Hallo John,


    Ik heb nog een paar occasion turbo drives staan, heb de klant ook dit alternatief nog aangeboden. Gaan ze op in als dit hopeloos blijft, dat blijft het ook al is het goed gerepareerd(tegen gammeligheid is geen kruid gewassen ook vakmanschap en kennis niet) :D :D :D :D. Ga weer aan een oudere Panasonic en Sony video sleutelen dat geeft tenminste meer voldoening. Groetjes van deze kant en bedankt voor je reactie(s)


    Gerard ;)