compaq monitor 462

  • Hallo Robert,


    Hartelijk dank voor je informatie, het is bij sommige Compaq
    monitors lastig om aan doc te komen. De 462 staat weinig/tot niet ergens op de lijst van docs. Is waarschijnlijk ergens niet zo gangbaar. Wist wel dat het gelijk was met een ADI, maar welk type? Het lijkt erop dat lijntrafo misschien defekt is, HR- diemen heeft hem ook niet. Maar met een aantal schema's kan ik waarschijnlijk wat aan elkaar
    plakken zodat ik er wat mee kan. Ik zal dan eerst de hr lijntrafotester(de juiste dan) erop los laten. Maar zelf geloof ik dat er wat anders defekt is, maar zonder doc is dat een lastige klus. Wat lijntrafo betreft, de originele hangt een dikke prijskaart aan(Maar dat is vaak bij Compaq). Bedankt en
    groetjes


    Gerard



    PS. Het kan even duren, er staat redelijk wat werk wat eerst moet. Maar je hoort nog hoe het afloopt.

  • Hallo Robert,


    Ik heb de schema's naast elkaar gelegt en er zijn hier en daar wat overeenkomsten waar ik wat mee kan. De lijntrafo heb ik getest en deze is
    niet ok. Het type lot is "LZ174A 304T, dat wordt alleen origineel, HR heeft hier niets op. Groetjes en bedankt


    Gerard