Beiträge von Alfredtv

    Hallo Repman,


    Vielen Dank für doc und hinweisen. Ich habe schon transistoren Q1363, Q1367, Q1381, Q1376, Q1361 erzetst. Problem ist an MSP3410, sind Scart- und Kopfhörer Ausgang in ordnung, aber die LS Ausgang sind vollig Tot.
    Sie können mir in Deutsch antworten.


    Mit freundlichen Grüss,
    Gerard

    Hallo,


    Bedankt voor je reactie. Het leek er al heel erg op dat het de soundprocessor was maar wist niet dat deze wel vaker uitvallers vertoonde. Het chassis van de Loewe is een Q4140, dat zegt je waarschijnlijk meer. Verder groetjes en
    bedankt


    Gerard

    Hallo,


    Ik zag je probleem nog staan, misschien is het al opgelost. Ik denk dat het een voedings probleem
    kan zijn. Dan ga ik ervan uit dat de instellingen verder
    correct zijn. Eventueel slechte elco's. Maar zo lang zal je hem toch nog niet hebben.


    Groetjes
    Gerard

    Hallo allemaal,


    Deze Loewe ktv geeft geen geluid via de luidsprekers, koptelefoon goed, scart uitgang goed.
    Eindtrappen werken, mute schakelingen ook bekeken,
    is ook geen probleem. De soundprocessor is een MSP
    3410D, op de luidspreker uitgang van proc geen sound, volledig dood. In het menu staan luidsprekers ingescakeld, zijn er in het service menu
    nog optie codes die hier mee te maken hebben? Ik heb alleen zo'n mini schema'tje van dat ding. Iemand nog een idee over deze klacht en/of een service doc.
    Zelf heb ik het idee dat het de soundproc is maar ben er nog niet helemaal zeker van Loewe kennende.


    Groetjes
    Gerard

    Hallo Peter


    Ik heb al eerder een Fodor ktv onder handen gehad, komt niet veel voor. Je kunt niet altijd in de lijnuitgang
    van alles loskoppelen, dit is vragen om problemen. Ten eerste is het soldeerwerk allemaal in orde? Condensatoren in de HSP in orde. Als je het printje voor de o/w correctie terugzet blijft de BD 508 heel?
    Alleen is dan het beeld donker? Probeer de UG2 spanning op te regelen en kijk of je dan beeld krijgt.
    Wat ook mogelijk is een onderbreking in het afbuigjuk. Controleer de plug op de print(in de omgeving van de lijntrafo) en het printje bij het afbuigjuk. Dat verklaard de verticale lijn die je gezien hebt.


    Groeten


    Gerard

    Hallo John,


    Heb contact gehad met AudioSonic, die zeggen er is
    geen hotelmodus. Service mode is nu wel op te roepen een drukswitch had overgangs weerstand. Rare was dat je wel van zender kon wisselen via +p -p
    op front. Probleem met het oproepen van menu voor de zenders was, Service menu in en afsluiten probleem opgelost.


    Groetjes


    Gerard

    Hallo,


    Ik ben het eens dat het de hotelmode kan zijn, alleen is het volume wel tot max te krijgen. Maar hoe haal je hem uit de hotelmode zonder verdere gegevens. Trouwens bedankt voor je snelle reactie


    Gerard

    Hallo,


    Ik heb hier een AudioSonic KTV (KT-8754), waarvan het menu via afstandsbediening niet op te roepen is.
    Zenderzoeken is dus niet mogelijk. Weet iemand hoe
    het service menu op te roepen is, ik meen dat +p -p
    tegelijk indrukken en tv inschakelen. Service doc van deze kist heb ik niet, maar het lijkt op een BEKO chassis. Hebben jullie hier een idee over.


    Groetjes Gerard