Beiträge von hans542008

    Waidmanns-Geheul Kameraden :D


    Zagradi woa dös a Tschoch. Tschersd ho i ma amoi nai Mondnachtl an Oasch ogfroan aufn Luadaplatzl hintan Friedhof. Gsegn ho i weda an Fux, no an Pfoara. Oba de Wiam ho i hinda da Mauern schmatzn gherd. Grusselig gai. Oba in da zendn Nochd, do is aufoamoi a so a kommisch Grüchl aufzogn untan Kanzei. Und don hob es gsegn wos, ein Riese von an roudn, mid aigfabdi graui Stränen im Paiz isa um dMaua kemma. Woads a weng, veleicht ko i enk dös Viech, dös hungrege aufmoin, wira nu glebd hod,oba loszmi tscheasd an Pemsl suacha.


    Pfuadzetzung voigd won i an Van Koch, den berimdn Mola ausgrobn ho,wei der ko dös pemsln pesssa wia i saiba.


    Guad enk nocht dawai 8)

    @ braunelektro :D


    Gleicher Gedankengang!
    Gleiche Meinung!
    Du warst schneller! :)


    @ wdnc49


    Ich hoffe du checkst was braunrasierer :D und ein Salzburger pensionierter RFTler- meister ;) meinen und die Meinung von uns ist eindeutig: Fachbetrieb und das ist nicht böse gemeint!!!!
    Denn wenn du mechanisch schon auf Probleme stosst, dann wirds elektronisch ein Dilema geben und das GUTE DING kannst dann als Polster für die Schwiegermammi verwenden. JUHU, HOCH LEBEN DIE SCHWIEGERMÜTTER und all ihre Vorfahren: .


    Gruß an alle vom JAGA HANS

    fia oih :) :) :)


    kreizteifihimmihergodzagramentnumoieini heid hob is wida drabi, wei da rotrogad Bazi scho wida am ludablotz sei spual ziagd.


    Hallo ihr emsigen Leutegen. Da musste ik ja selber mir det bäuchlein halten, sost hätte ige fast de Baalacje verloren. Schade det ige heute kenne Minute Zeit für de Freunde von de schöne Waterkant habe.
    Muß nämlich gringenst Meister rotrock anpirschen, er soll ja nach Erzählung von unsere Gastwirte schon so manchet preusischet Hosenbein zernagt haben, wo de de Leutje doch ganz friedlich am Waldesrand gelaufen sind . Und weil ik ebe en Freund der Leute bin, werd ige mir heute den Nager vornehmen und ihm eine vor den Latz brennen dat ihm sämtliche Jesichtszüge entgleise tun. Also den wünsch ige euch ne anjenehme Hacht inder warmen Stube und lech mir vor euch auf de Lauer, damit ihr wohl geruhsam penne könnt.


    Abdul weeeeeeeeeeeem host den gmoad? :D :D :D
    bis moagn,guat enk nacht

    Moign Abdul :D
    ho i ibasegn, daß eam dös Papial scho umidrugd host iba'd elegdronische
    Post. Na und zu dem Deawoo bi i nu ned dazuakemma, wei oimoi wos ondasd dafir kimmd. Is godseidong net drawig. i sog da nochad obs basd hod, won dö kistn wieda lafd. iaz mua i oba in'd Hapfn befoas liacht wird. Woa grod Fuxpassn, a so a feiglarei ,rennt ma dös Vich in de foische Richtung und i drug ob -- Buuuuum-- hods do, a muads Feia vorn Gugg, don hob in eascht wieda gsegn mid mein oan Aug, wiar a
    ma's löchi zoagd hot vo da Weidn. Zagradi biaschei ho i ma denkt, oba nexsd moi bisd dro. Pfiadi nochad und Dem jutten Detlef werden wir doch noch so manchet jutted echt deutsch - österreichischet Wörtje
    beibrigen, watt? Gruß auch an Detlef S, Spaß muß sein sonst ist das Leben nur die halbe Miete, wenn ich das richtig formuliert habe. Es ist so, das wir in Österreich und auch Bayern das Platt oder Hochdeutsch oft besser verstehen, als umgekehrt. Wüsch Dir einen guten Ab äh ne
    Morgen


    Eicha, Euer Hans ;)

    Hallo Scope


    Wie wenig Euronen würdest du ca. nehmen?
    Bin zwar Austrianer, wäre aber kein Problem. Pensionisten haben ja Zeit
    zum Autofahren. Bitte dich um kurze PN.


    Gruß Hans

    @ Bube01


    Schau dir den C122 (220y/160V) für HS-Treiber u.HS Endstufe.


    @ Abdul
    Host recht mit Chinaschrott
    =Television Industries LTD, aber CTV2101VS


    Habideri eicha Hans

    Hi Bube01


    Wenn du mir die Quelle- Bestellnummer (meist 7stellige Zahl X-XXXXX-X) von der Rückwand angibst, kann ich dir vielleicht hefen. Was hat die Gurke für einen Fehler? Auch wie alt ca., weil ich glaub da hat es 3 verschiedene Ausführungen gegeben.


    Gruß Hans

    Hallo Abdul :(


    Ich hob den TV erst gestan einakriagd und ich Rindviech hab mir deinText ned gspeichert. Jetzt hostn ausaglöscht. Sei so net und schiab man numoi in mei Mailbox. Donkta im voraus.
    I bin koa Mundl neeeeeeed. Bi a Stierwascher, wonnst woast wos dös host. :D


    Gruaß Hans

    Hallo Oldisammler


    Habe einen Zweikanaloszillograf-Oldtimer für einen Sammler oder Museumszweck zu verkaufen. Grobe Durchsicht, funktionstüchtig.
    Wahrscheinlich DDR (Russisches) Fabrikat.
    Type: C1 - 70A


    Gruß Hans

    Hallo Dubbie


    Ich war damals im Quelle TKD beschäftigt ( 25Jahre und 1Monat). Mia habn de Kistn in da Garantiezeit zum Hersteller eingeschickt. Softwareproblem. Hängten sich sporadisch auf, keine Bedienung mehr möglich.
    Update brachte nix. Die genaue Ursache war nicht zu erfahren. Nachfolgemodelle des gleichen Gerätes hatten diesen Fehler nicht mehr.


    Gruß Hans

    Verkaufe wegen Werkstatträumung verschiedene Trafos. Waren noch nie eingelötet, also neuwertig.


    1182.5016=HR6024(Thomson,Saba,Hitachi)
    4822 140 10414 (GR2.1-Chassi)
    4822 140 10611
    4822 140 10544 (21PT...)
    1352.0001=HR8028 (MD1.1E-Chassi)
    HR 6362 (Philips AT2077/83)
    HR 6668 (Schneider/Palladium)
    HR 7511 (Grundig G1000-Chassi)


    Preisanfragen Per E-Mail an
    hans.grabner@tmo.at